כשעה ו-40 דקות בלבד אחרי הפיגוע המחבל הגיע לדירת המסתור

    דוד לזר 1 Comment on כשעה ו-40 דקות בלבד אחרי הפיגוע המחבל הגיע לדירת המסתור
    21:37
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on "יש עוד הרבה משימות קדימה": הרמטכ"ל ביקר ברצועה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כשעה ו-40 דקות בלבד לאחר שהמחבל נשאת מלחם ביצע את הפיגוע הרצחני ברחוב דיזינגוף בתל אביב, הוא הספיק להגיע לדירת המסתור הראשונה שלו בערערה ומיד לאחר שרצח את נהג המונית אמין שעבאן, נטש הוא נטש את המונית, מצא כלי רכב אחר ואיתו הגיע לערערה, כך נחשף הבוקר בערוץ 10.

    מעבר לכך אין הרבה פרטים והמשטרה הטילה צו איסור פרסום על כל החקירה. במשך כיומיים וחצי הייתה ההערכה המודיעינית שמלחם הסתובב בתל אביב, עד שלישי בבוקר כשהמפכ"ל רוני אלשיך קיבל את תוצאות המעבדה הפלילית לגבי בדיקת הצרכים שהושארה במה שהתגלתה כדירת המסתור של מלחם, שאישרה כי הוא אכן נמצא בערערה.

    בית המשפט המחוזי בחיפה האריך אמש את מעצרם של חמישה חשודים מאזור ערערה בסיוע למלחם להמלט מכוחות הביטחון לאחר הפיגוע. מעצרם של ארבעה מהם הוארך בשלושה יומיים ושל חשוד נוסף ביומיים. הבוקר יובא גם מוחמד מלחם, אביו של המחבל, לדיון בהארכת מעצרו.

    אמש, בעקבות לכידתו והריגתו של מלחם החליטה הרשות המאשרת במשרד הביטחון להכיר בשלושת קורבנות הפיגוע: אלון בקל, שמעון רוימי ואמין שעבאן כנפגעי פעולת איבה.

    החלטת משרד הביטחון תאפשר לאגף נפגעי פעולות איבה במוסד לביטוח לאומי להתחיל ולטפל באופן מיידי במשפחות הקורבנות,  ולהעניק להן את מלוא הסיוע הניתן לנפגעי טרור.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אין אמונה באנשים. אני אמרתי בכובזי כל האדם כוזב.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!